Kauaʻi community radio
Kumu Kaai sings E Hō Mai.
A Kauaʻi Soapbox caller asks Kaʻimi Hermosura, Konohiki what his vision is for Wailuanuiahoʻano and he replies.
May 1, 2018
I KA UA O KOKEʻE
Kekahu foundation/KKCR Mission statement
KKCR is Kauaʻi's independent, non-commercial, listener-supported community radio station. KKCR seeks to:
• Stimulate, educate and entertain our audience
• Preserve, perpetuate and celebrate Hawaiian culture
• Reflect the diversity of the local and world community
KKCR provides a forum for overlooked, suppressed, or under-represented voices and music. The Kekahu Foundation facilitates this broadcasting opportunity.
Ke Ala nuʻukia a kkcr/kekahu foundation
ʻO KKCR ka hui lekiō kūʻokoʻa no Kauaʻi. He hui lekiō kaiāulu, e paepae ʻia ai e ka lehulehu a e hoʻolele ana me ka hoʻolaha ʻole.
Nā pahu hopu a KKCR:
• E hoʻoulu i ka hoi, e aʻo aku, a e hoʻohauʻoli hoʻi i nā hoa hoʻolohe
• E mālama, e hoʻomau a e hoʻolauleʻa pū i nā mea a me ka nohona Hawaiʻi
• Hōʻike i ka nani ākea o ko kākou kaiāulu a me ke kaiāulu kūwaho
He kahua ʻo KKCR no nā leo a me nā mele laha loa pū nō me ka laha ʻole. ʻO ke Kekahu Foundation ka mea e hoʻoholo ai ia mau papahana lekiō.
Hawaiian translation by Kellen and Līhau Paik